Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności Socjologiczna analiza zjawiska

Okładka książki Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności Socjologiczna analiza zjawiska

Szczegóły:

Wydawca: Impuls
ISBN: 978-83-8095-978-1
EAN: 9788380959781
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 235x160x15mm
liczba stron: 266
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
37,50 zł
Cena detaliczna: 
58,00 zł
35% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,50
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać. Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk społecznych i humanistycznych powodują, że wiedza go dotycząca pochodzi przede wszystkim z przekazów popularnonaukowych oraz publicystycznych. Te z kolei, niejednokrotnie opierając się na niesprawdzonych i nierzetelnych źródłach, a tym samym powielając stare i tworząc nowe stereotypy, ostatecznie kreują niepełny, a zarazem uproszczony obraz zjawiska. Dlatego niniejsza książka stanowi propozycję wypełnienia luki tematycznej związanej ze sponsoringiem. Ponadto podjęcie jego pogłębionej analizy stanowi próbę wydobycia go z marginesu problemów badawczych, jak również zainspirowania innych przedstawicieli różnych obszarów naukowych do jego dalszej eksploatacji teoretycznej i empirycznej.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź