Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Social Media Strategiczne. Wprowadzenie

Okładka książki Social Media Strategiczne. Wprowadzenie

Szczegóły:

Wydawca: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365929587
EAN: 9788365929587
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 17x24 cm
liczba stron: 168
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
45,70 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,70
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem Social media strategicznie"", w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach, głównie przedsiębiorstwach.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź