Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Social Media Campaigns

Okładka książki Social Media Campaigns

Szczegóły:

Wydawca: Routledge
ISBN: 9781138948594
EAN: 9781138948594
oprawa: Twarda
podtytuł: Strategies for Public Relations and Marketing
format: 16.0x24.0cm
język: angielski
liczba stron: 182
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
502,34 zł
Cena detaliczna: 
798,00 zł
37% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 502,34
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Social media has ushered in a new era of communication between organizations and key stakeholders. This text guides readers through a four-step process of developing a robust social media campaign. Covering the latest industry standards and best practices to engage digital audiences through social listening, strategic design, creative engagement and evaluation, each chapter also includes expert insights from social media professionals. Focusing on principles rather than a specific platform, this is a text dedicated to developing social media competency that can adapt to any organization or environment.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź