W swojej istocie marketing polega dziś na odpowiedzi na pytanie "Jak możemy zostać usłyszani?". Jak możemy wznieść się ponad nieskończoną liczbę opcji, aby stworzyć trwałe znaczenie dla odbiorców lub grupy klientów?
Przestrzeganie starych zasad cyfrowego zaangażowania nie wystarczy... prawie nie wystarczy. Nawet bycie "świetnym" jest niewystarczające w obliczu przytłaczającej konkurencji, która każdego dnia na nowo definiuje granice doskonałości.
Autor bestsellerów KNOWN i Marketing Rebellion przedstawia praktyczny przewodnik stworzony z myślą o współczesnym świecie. "Skumulowana przewaga" pokazuje, w jaki sposób świat układa się przeciwko nam na duże i małe sposoby, i dostarcza nowych pomysłów, które pomogą nam zbudować niepowstrzymany pęd potrzebny do wzniesienia się ponad konkurencyjne barykady w biznesie, w naszej karierze i w naszym życiu.
Wypełniona motywującymi pomysłami i fascynującymi studiami przypadków, ta książka jest niezbędnym i praktycznym źródłem inspiracji dla każdej osoby z marzeniem, która jest gotowa do lotu.