Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Komiksy
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje
NOWOŚĆ

Siła konsumpcji

Okładka książki Siła konsumpcji

Szczegóły:

Wydawca: Difin
ISBN: 978-83-8270-424-2
EAN: 9788382704242
oprawa: Miękka
podtytuł: Ujęcie holistyczne
wydanie: 1
format: 230x160x14mm
język: polski
liczba stron: 256
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
52,13 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
24% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,58

Monografia prezentuje nowatorskie, dwuwymiarowe pojmowanie konsumpcji. Pokazuje jej miejsce i rolę w procesach rozwoju jednostki, grup społecznych, społeczeństwa, gospodarki, a także wagę dbałości o przyrodnicze otoczenie człowieka. Ewolucyjne i interdyscyplinarne podejście badawcze pozwoliło na rozszerzenie i pogłębienie wiedzy na temat konsumpcji, zachowania konsumentów oraz ich wpływu na kształtowanie warunków i jakości życia na początku XXI wieku. Przybliżyło też modyfikacje zachowania konsumentów, procesów gospodarowania, użytkowania otoczenia przyrodniczego w wyniku wirtualizacji życia oraz rozwoju sztucznej inteligencji. Publikacja jako efekt holistycznych badań jest kierowana do szerokiego grona środowisk naukowych związanych badaniami i kształceniem w zakresie z nauk społecznych i humanistycznych oraz praktyków gospodarczych, instytucji rządowych, podmiotów badających rynek i konsumpcję. Jej adresatami są także doktoranci i studenci zainteresowani problematyką konsumpcji, jakości życia w świetle zmian zachodzących we współczesnym społeczeństwie i jego kulturze.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź