Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Senior in the social and media spaces

Okładka książki Senior in the social and media spaces

Szczegóły:

Wydawca: Impuls
ISBN: 9788380957565
EAN: 9788380957565
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 16x23,5 cm
liczba stron: 128
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
16,49 zł
Cena detaliczna: 
30,00 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,49
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Man living in the modern world is constantly exposed to changes: social, cultural, economic, technological, etc. According to Piotr Sztompka, the perceived changes concern primarily the transformations taking place in the organisation of the public life and in the patterns of thinking and acting in time; the modification or transformation of the way in which the society is organised; the variability of the relations between individuals, groups, organisations, cultures and communities taking place in time; transformations of behavioural patterns, social relations, institutions and the social structure in time (Sztompka, 2005, p. 22). Continuous changes are taking place in the social structure, as mentioned by Sztompka. This is visible, inter alia, in the phenomenon of population ageing which is common in many countries. The demographic changes confirm the fact of population ageing in the countries of the Visegrd Group, which is determined by the increased life expectancy as well as a drop in the birth rate.
Introduction
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź