Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Rynek mediów w Polsce

Okładka książki Rynek mediów w Polsce

Szczegóły:

Wydawca: Aspra
ISBN: 9788375458251
EAN: 9788375458251
oprawa: Miękka
podtytuł: Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych
format: 23.6x16.0
język: polski
liczba stron: 318
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
33,18 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
26% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...). Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej". prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź