Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące
zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,
komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie
nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla
turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na
zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia
poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne
uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA.
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli
środowiska nauki, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest
omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (nauki o zarządzaniu i jakości,
geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, ekonomii i finansów).
Z wprowadzenia