Coding Critters Scamper ,Sneaker, Robot do nauki programowania dla dzieci, Kotek.
Poznaj Coding Critters, kolekcję zabawek które są niesamowitymi pomocnikami w nauce programowania. Te urocze zwierzaki są jednymi z najlepszych robotów do poznawania tajników programowania, wielokrotnie nagradzanymi na świecie.
Scamper oraz Sneaker, to słodkie kociaki, które w przystępny i zabawny sposób wprowadzają dzieci w świat programowania w 100% bez ekranu. Uczą najmłodszych krytycznego myślenia, samodzielnego rozwiązywania problemów oraz stanowią doskonały wstęp do nauk ścisłych, technologi, inżynierii i matematyki. Do zestawu dołączona jest książeczka zawierająca zabawne przygody ciekawskiego Scampera i podstępnego Sneakera. Dzieci, poprzez zabawę ze swoimi zwierzakami tworzą pierwsze programy. Podejmij wyzwanie i sprawdź, czy potrafisz zaprogramować Scampera, by bawił się w chowanego, zjadł rybkę lub złapał Sneakera, gdy zjedzie ze zjeżdżalni. Oprócz podążania za wyzwaniami zawartymi w książce, dzieci mogą samodzielnie tworzyć własne programy.
Scamper nie tylko wykonuje proste polecenia, ale może stać się również wyjątkowym, uroczym zwierzątkiem domowym. Wystarczy nacisnąć jego nosek, aby aktywować Tryb Zabawy. Teraz można go nakarmić, pogłaskać lub położyć spać. Można nawet sprawić, że zatańczy i zaśpiewa zabawne piosenki!
Wprowadza podstawy programowania dla najmłodszych.
100% bez ekranu.
Zestaw obejmuje 22 elementy.
Dzieci uczą się programowania dzięki dołączonej, kolorowej książeczce.
Tworzenie sekwencji ułatwia 10 odcisków kocich łapek.
3 kartonowe dekoracje pozwalają zbudować wyjątkową scenografię.
Domek, kulka z włóczki, kocia zabawka, rybka oraz zjeżdżalnia sprawią, że pokój stanie się niesamowitym placem zabaw.
Możliwość wprowadzenia sekwencji do 30 kroków.
Jeden krok to około 10,2 cm.
Dołączona instrukcja w języku polskim.
Wymaga 3 baterii AAA (baterie nie są dołączone do zestawu).
Wymiary Boppera: 7 cm x 10 cm.
Wymiary opakowania: 25,5 cm x 23 cm x 12,5 cm.
Kategoria wiekowa: 4+.