Renoma jest największą wartością dla biura rachunkowego. Umożliwia rekrutację wykwalifikowanego personelu, dla którego prestiżem jest praca dla danego przedsiębiorcy, a także pozyskanie lepszej klienteli, która świadoma jest odpowiedzialności związanej ze świadczeniem usług księgowych, docenia umiejętności księgowej, jak również wybierając biuro rachunkowe kieruje się przede wszystkim jakością świadczonych usług. Gwarantuje także stabilność firmy, gdyż umożliwia pozyskiwanie wartościowych klientów, nawet w bardzo trudnych czasach, co niewątpliwie sprzyja posiadaniu środków na działalność firmy i świadczeniu usług odpowiedniej jakości.
Stworzenie firmy, która cieszy się dobrą reputacją pomaga w osiągnięciu sukcesu i jej przetrwaniu nawet w warunkach mocno niesprzyjających świadczeniu usług księgowych.
Z poradnika Czytelnik dowie się m.in.:
- Jakie czynniki budują renomę biura a jakie mają na nią negatywny wpływ
- Jak budować renomę biura rachunkowego w Internecie
- Jak bronić dobre imię biura rachunkowego w przypadku oskarżeń o mobbing
- Jak chronić renomę biura rachunkowego i dobre imię księgowej w procesie karnym i cywilnym.