Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Reklama. Aspekty prawne

Okładka książki Reklama. Aspekty prawne

Szczegóły:

ISBN: 978-83-8286-757-2
EAN: 9788382867572
oprawa: miękka
wydanie: 1
format: B5
język: polski
Seria: MONOGRAFIE
liczba stron: 880
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
119,06 zł
Cena detaliczna: 
169,00 zł
30% rabatu
WYSYŁKA: 72h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 119,06

Opis

Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing), - nowe technologie i ochronę danych osobowych (reklama online a dane osobowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie), - reklamę naśladowczą i body image advertising, - reklamę wybranych towarów i usług (reklamę podgrzewanych wyrobów tytoniowych, żywności dla dzieci, suplementów diety oraz leków biologicznych). Autorzy odnoszą się przy tym do problemów interdyscyplinarnych, takich jak psychologia a model konsumenta oraz psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych. Opisują także zjawisko nadużycia pozycji dominującej na rynku reklamy internetowej oraz wagę przejrzystości w reklamie politycznej. Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź