Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Regionalizm i tożsamość kulturowa. Winiarstwo a media

Okładka książki Regionalizm i tożsamość kulturowa. Winiarstwo a media

Szczegóły:

Wydawca: SBP
ISBN: 9788365741660
EAN: 9788365741660
oprawa: Miękka
podtytuł: Winiarstwo a media
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 236
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
23,04 zł
Cena detaliczna: 
29,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,90
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego.Każda instytucja, zjawisko, wydarzenie ma swój wymiar medialny ? żyje w mediach. Celem publikacji jest próba spojrzenia na tradycję i współczesność lubuskiego winiarstwa pod kątem szeroko pojmowanych mediów ? od książki i prasy, poprzez radio, telewizję i wreszcie internet. Pragniemy podsumować minione trzydziestolecie, które było przełomowe także dla samych mediów, i spróbować nakreślić medialny obraz lubuskiego winiarstwa, jego główne wątki i przemiany.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź