Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Quo vaditis?

Okładka książki Quo vaditis?

Szczegóły:

Autor: praca zbiorowa

Wydawca: Aspra
ISBN: 9788375453904
EAN: 9788375453904
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach
format: 240x176 mm
język: polski
liczba stron: 310
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
34,89 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
22% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,67

Opis

Tom 17. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Książka „Quo vaditis? Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach” odpowiada przede wszystkim na pytanie o perspektywy nowej-starej dyscypliny naukowej – nauki o mediach. Nie ulega wątpliwości, iż jest istotnym przyczynkiem do budowania tożsamości polskiego medioznawstwa. Ponadto skłania do integracji środowisko badaczy mediów, pochodzących przecież z różnych dyscyplin naukowych. Najważniejsze jednak jest to, iż niniejsze wydawnictwo stanowi ważny krok w drodze ku dookreśleniu terminologicznych, metodologicznych oraz teoretycznych podstaw nauk o mediach. A przecież to właśnie one stanowią o autonomiczności każdej dyscypliny naukowej. prof. dr hab. Marek Jabłonowski (Uniwersytet Warszawski) Zebrane w tomie teksty łączy silne powiązanie refleksji teoretycznej nad mediami masowymi z praktyką badawczą, różni zaś odwoływanie się do odmiennych perspektyw i dyscyplin naukowych. Autorzy skupiają uwagę na zagadnienia silnie zakorzenionych w nauce, np. pamięci kulturowej, konstruowaniu narracji czy psychologii perswazji, ale też podejmują zagadnienia zupełnie nowe, takie jak lokowanie produktu czy dziennikarstwo hybrydowe. Publikowane teksty dowodzą, że współczesne medioznawstwo musi rozwijać się w poprzek ustalonych podziałów i dyscyplin naukowych, korzystając z całego dorobku humanistyki i nauk społecznych. Badawcza eksploracja multimedialności wymaga interdyscyplinarnego podejścia. Taka jest – i wydaje się, że powinna być – logika rozwoju nauk o mediach. prof. dr hab. Maciej Mrozowski (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej)
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź