Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Na prezent
Skarpetki
LEGO
Promocje

Python zorientowany obiektowo

Okładka książki Python zorientowany obiektowo

Szczegóły:

Autor: Irv Kalb

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-9406-3
EAN: 9788328394063
oprawa: miękka
podtytuł: Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
Tłumaczenie: Górczyńska Agnieszka
tytuloryg: Object-Oriented Python: Master OOP by Building Games and GUIs
wydanie: 1
format: 228x165mm
język: polski
liczba stron: 432
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
58,14 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
35% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,88

Opis

Python jest jednym z najczęściej używanych języków programowania. Może służyć do wielu celów, a jego możliwości są nieustannie poszerzane przez wciąż powstające biblioteki i narzędzia. Równocześnie niejeden programista poprzestaje na tworzeniu kodu w sposób proceduralny. Tymczasem w Pythonie jak najbardziej możliwe jest programowanie zorientowane obiektowo, pozwalające organizować kod w poręczne jednostki, których później można wielokrotnie używać. Taki kod jest czytelny, łatwy w rozbudowie i dużo efektywniejszy w działaniu.

Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pisać kod łatwy w utrzymaniu i rozbudowie. Nauczysz się tworzyć klasy i obiekty w Pythonie i skorzystasz z tych umiejętności, by budować atrakcyjne elementy GUI. Niejako przy okazji poznasz framework pygame i płynnie przejdziesz do pisania interaktywnych gier i aplikacji zawierających widżety GUI, animacje i wiele różnych scen. Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe -- a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler.

W książce między innymi:

  • gruntowne podstawy programowania zorientowanego obiektowo
  • tworzenie obiektów i zarządzanie nimi
  • praktyczne stosowanie hermetyzacji w kodzie
  • zastosowanie polimorfizmu podczas tworzenia interfejsów
  • mechanizm dziedziczenia w praktyce

Python: zorientuj swój kod na obiekty!

 

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź