Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy

Okładka książki Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy

Szczegóły:

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-9196-3
EAN: 9788328391963
oprawa: Miękka
podtytuł: Poziom podstawowy
wydanie: 1
format: 16.0x23.5cm
język: polski
liczba stron: 280
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
39,29 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
33% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,13

Opis

Opanuj Pythona od strony praktycznej!

  • Poznaj konstrukcje języka Python
  • Naucz się stosować je w praktyce
  • Wykorzystaj standardowe biblioteki
  • Rozwiąż 139 zadań i sprawdź swoje rozwiązania

Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć!

Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem.

  • Instalowanie oraz konfigurowanie środowiska i niezbędnych narzędzi
  • Podstawowe informacje na temat języka i programowania
  • Typy danych, zmienne proste i tablicowe
  • Operatory, instrukcje warunkowe oraz instrukcje pętli
  • Operacje wejścia-wyjścia w konsoli i na plikach
  • Biblioteki graficzne, dźwiękowe i wideo
  • Korzystanie z funkcji wbudowanych i tworzenie własnych
  • Programowanie obiektowe, obsługa wątków i wyjątków
  • Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
  • Zadania do samodzielnego wykonania i praktyczny projekt gry

Poznaj Pythona, rozwiązuj zadania, zostań programistą!

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź