Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Python i AI dla e-commerce

Okładka książki Python i AI dla e-commerce

Szczegóły:

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-8451-4
EAN: 9788328384514
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 159x238 mm
język: polski
liczba stron: 496
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
65,92 zł
Cena detaliczna: 
99,00 zł
33% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,59

Opis

Sztuczna inteligencja według Pythona. Sięgnij po potężne wsparcie dla swojego e-sklepu E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ? to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie. Jeśli jesteś właścicielem biznesu bazującego na sprzedaży w sieci, jeśli jesteś początkującym programistą albo działasz już jako programista e-commerce, ale chcesz się w tym kierunku rozwijać ? ta "książka kucharska" jest dla Ciebie. Dlaczego "książka kucharska"? Ponieważ podręcznik zawiera gotowe przepisy na algorytmy optymalizacyjne, systemy rekomendacyjne, przetwarzanie ogromnych ilości danych z ruchu odnotowanego w sklepie i zamianę ich w wiedzę o kliencie. Wszystko to już dziś wdrożysz w dowolnym e-sklepie stosunkowo małym kosztem. Zarówno przy użyciu gotowych programów napisanych w Pythonie przez ogromną społeczność miłośników AI i Pythona, jak i sprytnych produktów w modelu SaaS (ang. software as a service), sprzedawanych przez rzeszę polskich i zagranicznych startupów. O autorze książki Sebastian Kondracki - od ponad 25 lat uczestniczy w projektach IT na różnych etapach ich wytwarzania, a jego największą zawodową miłością jest programowanie, zwłaszcza wymagających algorytmów poprzedzonych gruntownym researchem. Pierwsze szlify zdobywał w kultowym magazynie komputerowym „CHIP” (jako programista w dziale publikacji elektronicznych). Tworzył w nim oprogramowanie dla czytelników, między innymi multimedialne przeglądarki płyt CD czy pierwszą porównywarkę cen komputerów PC Market. Następnie pracował dla wielu portali i startupów w Polsce i za granicą. Obecnie jest szefem innowacji w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm tworzących oprogramowanie w Polsce, a także wykładowcą na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego i Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź