Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO
AUDIOBOOK

Pułapki small biznesu. 133 mity...audiobook

Okładka książki Pułapki small biznesu. 133 mity...audiobook

Szczegóły:

Wydawca: One Press Helion
ISBN: 9788324664894
EAN: 9788324664894
Nośnik: CD-MP3
oprawa: oprawa: twarda
czas trwania: 6:02:15
format: 14x20,8 cm
język: polski
liczba stron: 1
rok wydania: 2013
Audiobook
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
20,02 zł
Cena detaliczna: 
29,90 zł
33% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,02
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji. Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób? Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej. Dowiedz się: Czy na genialnych pomysłach da się zarobić? Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę? Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet? Kiedy kryzys może być szansą na rozwój? Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź