Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Public relations we współczesnym świecie:

Okładka książki Public relations we współczesnym świecie:

Szczegóły:

Autor: Jerzy Olędzki

Wydawca: Aspra
ISBN: 9788375453195
EAN: 9788375453195
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: między służbą organizacji i społeczeństwu
format: 240x170 mm
język: polski
liczba stron: 260
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
25,29 zł
Cena detaliczna: 
39,00 zł
35% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,29
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku. prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź