Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Psychologiczne znaczenie pieniędzy

Okładka książki Psychologiczne znaczenie pieniędzy

Szczegóły:

ISBN: 9788301178116
EAN: 9788301178116
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5
język: polski
liczba stron: 215
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
53,03 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,76
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Pieniądze są zazwyczaj interpretowane w kategoriach ekonomicznych z uwzględnieniem ich funkcji transakcyjnej. Ekonomia definiuje pieniądz jako środek wymiany, który w żadnym wypadku nie staje się dla człowieka celem samym w sobie. W tym sensie dostrzega w nim swego rodzaju instrument niezbędny do zaspokajania rozmaitych potrzeb. Jednak nawet potoczne obserwacje przemawiają za tym, że tego rodzaju racjonalne ujęcie pieniądza nie wyczerpuje wszystkiego, co można o nim powiedzieć lub napisać. Pieniądze są dla ludzi ważne nie tylko dlatego, że mogą je wykorzystywać w kupowaniu produktów lub usług. Właściwie już od momentu, w którym zostały wynalezione, stały się wskaźnikiem statusu społecznego, władzy, czy prestiżu, ale także źródłem niepokoju i silnych negatywnych emocji, jak zawiść, lęk lub wstyd. Zatem, oprócz oczywistego znaczenia instrumentalnego, pieniądze mają także znaczenie symboliczne i wykraczają poza świat finansowego profanum, sakralizując nasze codzienne życie. O takich właśnie symbolicznych i emocjonalnych właściwościach pieniędzy możemy przeczytać w książce Agaty Gąsiorowskiej. Z recenzji prof. Tomasza Zaleśkiewicza
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź