Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Psychologia społeczna 3/2012

Opakowanie Psychologia społeczna  3/2012

Szczegóły:

Wydawca: Scholar
EAN: 977189618000822
oprawa: Miękka
format: 20.0x26.0cm
język: polski
liczba stron: 290
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
14,79 zł
Cena detaliczna: 
21,00 zł
30% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,69
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

W numerze: O nieuczciwości w nauce: Dyskusja [On scientific dishonesty: A discussion] Jarosław Klebaniuk: Profesor Stapel na dopingu. O upiększaniu psychologii społecznej [Professor Stapel on dope. On the beautifying of social psychology], s. 213–217; Aleksandra Cisłak, Adrian Wójcik: Normy uprawiania nauki w psychologii społecznej umożliwiające publikowanie badań typu stapelowskiego oraz utrudniające ich wykrywanie [The norms of scientific practice in social psychology facilitating publication of Stapel-like research and impeding fraud detection], s. 218–223; Marek Drogosz: Inflacja idei we współczesnej nauce [Inflation of ideas in the contemporary science], s. 224–226; Mateusz Olechowski: Kryzys psychologii, psychologia kryzysu [Crisis in psychology, psychology of crisis], s. 227–233; Przemysław Zdybek, Radosław Walczak, Marta Zdybek: Historia zwykłego oszustwa. Nieuczciwość akademicka widziana oczami studentów psychologii [A story of a common fraud. Scientific misconduct as seen through Polish psychology students’ eyes], s. 234–244. Artykuły Anna Macko: Intuicje moralne młodych polskich liberałów i konserwatystów [Moral intuitions of young Polish liberals and conservatives], s. 245–260; Anna Szuster, Agnieszka Wojnarowska, Miriam Wieteska: Wpływ naśladowania ekspresji mimicznej oraz dostępności perspektywy innej osoby na ograniczenie zjawiska infrahumanizacji [The influence of mimicry and accessibility of others perspective on reduction of infra-humanization], s. 261–271; Anna Kołodziejczyk: Trzy podejścia do wyjaśniania natury procesu socjalizacji konsumenckiej [Three approaches to explaining the nature of the process of consumer socialization], s. 272–280.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź