Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu

Okładka książki Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu

Szczegóły:

Autor: Morgan Housel

Wydawca: One Press
ISBN: 978-83-283-7437-9
EAN: 9788328374379
oprawa: twarda
podtytuł: Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
Tłumaczenie: Sugiero Joanna
tytuloryg: The psychology of money
wydanie: 1
format: 215x145x20mm
język: polski
liczba stron: 272
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
28,36 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
42% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby. Większość ludzi myśli, że pieniądze - inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe - to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na podstawie arkuszy kalkulacyjnych. Podejmują je przy stole podczas kolacji albo na firmowym zebraniu, pod wpływem mieszanki takich czynników jak ich osobista historia, unikalny światopogląd, ego, duma, marketing i niezrozumiałe motywacje. W Psychologii pieniędzy Morgan Housel - wielokrotnie nagradzany autor - przedstawia 19 krótkich historii, w których opisuje różne dziwne sposoby myślenia o pieniądzach, a także uczy, jak lepiej zrozumieć jeden z najważniejszych tematów w naszym życiu. O autorze Morgan Housel jest wspólnikiem Collaborative Fund. Wcześniej prowadził kolumnę w Wall Street Journal i pisał dla The Motley Fool. Dwukrotnie otrzymał Best in Business Award od Stowarzyszenia Amerykańskich Redaktorów i Autorów Biznesowych, a także New York Times Sidney Award. Dwukrotnie był finalistą Nagrody Geralda Loeba w kategorii wybitnych tekstów biznesowych.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź