Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą...

Okładka książki Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą...

Szczegóły:

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788381022231
EAN: 9788381022231
oprawa: oprawa: broszurowa
wydanie: 1
format: 16,5x23,5 cm
język: polski
liczba stron: 216
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
41,91 zł
Cena detaliczna: 
60,00 zł
30% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,91
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Innowacyjność przedsiębiorstw jest uznawana za jeden z kluczowych czynników decydujących o ich przewadze konkurencyjnej. Poszukiwania zasobów i zdolności przedsiębiorstw, które wspierają kreowanie innowacji skłoniły autorkę do badań w tym obszarze. Celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych i ustaleń empirycznych w zakresie roli przywództwa, zaufania i zarządzania wiedzą w kreowaniu innowacyjności przedsiębiorstw. Autorka w książce wnikliwie analizuje takie aspekty, jak: • istota, modele i pomiar przywództwa, • pojęcie, cechy, rodzaje i budowa zaufania w organizacji, • koncepcja, procesy i modele dojrzałości zarządzania wiedzą, • ewolucja, cechy, rodzaje i procesy innowacji, • relacje pomiędzy przywództwem, zaufaniem, zarządzaniem wiedzą i innowacyjnością. Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź