Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Przeszkoda czy wyzwanie? Stoicka sztuka przekuwania problemów w sukcesy

Okładka książki Przeszkoda czy wyzwanie? Stoicka sztuka przekuwania problemów w sukcesy

Szczegóły:

Autor: Ryan Holiday

Wydawca: One Press
ISBN: 9788328381315
EAN: 9788328381315
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Stoicka sztuka przekuwania problemów w sukcesy
Tłumaczenie: Sugiero Joanna
tytuloryg: The obstacle is the way
wydanie: 1
format: 207x140x12 mm
język: polski
liczba stron: 216
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
24,80 zł
Cena detaliczna: 
44,90 zł
45% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,76

Opis

"Nasze życie jest tym, co zeń uczynią nasze myśli". Marek Aureliusz Postrzeganie, czyli jak spojrzeć na przeszkodę, żeby dostrzec ciekawe wyzwanie Działanie, czyli co zrobić, żeby podejść do problemy bez lęku i skutecznie go pokonać Wola, czyli dlaczego spokój i wytrwałość są kluczem do sukcesu Pokonywanie przeszkód, które stają nam na drodze, bywa frustrujące. Jeśli przeszkody są duże, nasze cele oddalają się z prędkością światła i na zawsze pozostają w sferze marzeń. Ta zasada nie dotyczy jednak wszystkich - istnieją ludzie, dla których przeszkody są częścią drogi umożliwiającej realizację celów. Potrafią oni zmienić perspektywę, trafnie określić rodzaj trudności, z jaką mają do czynienia, i wyciągnąć wnioski na przyszłość. To pozwala im obrócić dowolną przeszkodę w sukces. O takich ludziach i sposobach ich działania opowiada ta książka. Znajdziesz w niej zbiorową mądrość, opartą na zasadach starożytnych stoików. Pomoże Ci ona pokonać różne przeszkody: mentalne, fizyczne, emocjonalne, a także pozorne. Dowiesz się z niej, jak pokonać dowolną blokadę, w pełni wykorzystać swoje atuty i zmienić wiele negatywnych sytuacji, w których się znajdziesz, w pozytywne - albo przynajmniej znaleźć w nich jakieś dobre strony. Uwierz, że każde niepowodzenie da się przekształcić w sukces. Zdyscyplinuj postrzeganie, działanie i wolę Uświadom sobie swoją moc i trzymaj nerwy na wodzy Kontroluj emocje, ćwicz obiektywizm, zmień perspektywę Żyj tu i teraz, myśl inaczej, szukaj okazji Przygotuj się do działania - i działaj Naucz się wytrwałości, podejmuj próby i realizuj proces Rób dobrze to, co do Ciebie należy Pamiętaj, że dobre jest to, co działa Użyj przeszkody przeciwko niej samej Ukierunkuj swoją energię i przejdź do ofensywy Zbuduj wewnętrzną cytadelę Przewiduj, akceptuj to, co się dzieje, i medytuj nad śmiertelnością Naucz się sztuki przyzwolenia i samozaparcia Przygotuj się, żeby zacząć od nowa Nawet najcięższe próby możesz zmienić w największe triumfy! Ryan Holiday jest strategiem medialnym, który współpracuje z wieloma znanymi osobistościami, w tym Tuckerem Maksem czy Dovem Charneyem. Po tym, jak w wieku dziewiętnastu lat rzucił college i terminował u Roberta Greene, autora 48 praw władzy, doradzał wielu pisarzom, którzy doskonale się sprzedają, oraz muzykom, którzy zdobywają platynowe płyty. Obecnie jest dyrektorem marketingu w American Apparel, którego dokonania są znane na całym świecie. Kampanie reklamowe opracowane przez Ryana Holidaya były wykorzystywane jako „studia przypadków” przez takich gigantów jak Twitter, YouTube czyGoogle oraz omawiane w między innymi w AdAge, New York Times, Gawker czy FastCompany. Ryan Holiday mieszka w Nowym Orleanie i prowadzi stronę RyanHoliday.net. "Gdy miałem 19 lat, wyczuwając zaskakujące i przełomowe możliwości, zrezygnowałem ze studiów. Mentorzy rywalizowali o moją uwagę i traktowali mnie jak swojego protegowanego. Postrzegany jako wschodząca gwiazda, byłem tym dzieciakiem. Sukces przyszedł szybko. Gdy stałem się najmłodszym dyrektorem w agencji promocji talentów w Beverly Hills, uczestniczyłem w podpisywaniu kontraktów z wieloma popularnymi zespołami rockowymi i pracowałem z nimi. Doradzałem w temacie książek, które później sprzedawały się w milionach egzemplarzy i tworzyły nowe gatunki literackie. W wieku 21 lat odpowiadałem za strategię firmy American Apparel, wówczas jednej z najpopularniejszych marek modowych na świecie. Wkrótce zostałem dyrektorem ds. marketingu. W wieku 25 lat opublikowałem pierwszą książkę. Stała się ona natychmiastowym, choć kontrowersyjnym bestsellerem." Więcej informacji na temat autora dostępnych na jego stronie: https://ryanholiday.net/
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź