Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Przedsiębiorczość i zarządzanie...

Okładka książki Przedsiębiorczość i zarządzanie...

Szczegóły:

ISBN: 9788379724017
EAN: 9788379724017
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 240x170x10 mm
liczba stron: 172
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
31,70 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
30% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Współczesne przedsiębiorstwa stanowią globalną sieć, a o sukcesie decydują umiejętności zarządzania relacjami z klientami, dostawcami, interesariuszami i konkurencją. Przedsiębiorstwo nie tylko dostarcza produkty i usługi, ale jest częścią społeczności lokalnej, co determinuje jego społeczną odpowiedzialność i zrównoważony rozwój. W takich warunkach, przedsiębiorstwo powinno być organizacją dynamiczną, podlegającą ciągłym zmianom. Obserwuje się zorientowanie współczesnych przedsiębiorstw na zasobach niematerialnych, gdyż spełniają one kryteria doskonałości konkurencyjnej (nieimitowalne, niezastąpione i niemożliwe do kupienia na rynku).
Celem () monografii jest próba teoretyczno-poznawczej i metodycznej analizy i refleksji nad problematyką przedsiębiorstwa, przedsiębiorcy i przedsiębiorczości (wybranych uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstwa, adekwatnych działań adaptacyjnych i form działania organizacji) wobec wyzwań otoczenia. Badania podjęte przez zespół autorski w szczególności służyły osiągnięciu następujących celów cząstkowych:
usystematyzowaniu wiedzy na temat teorii przedsiębiorcy, przedsiębiorczości i przedsiębiorstwa z uwzględnieniem genezy przedsiębiorstwa, zakładania działalności gospodarczej, klasyfikacji przedsiębiorstw, form organizacyjno-prawnych, wymiarów i rodzajów przedsiębiorczości (),
zaprezentowaniu istoty tworzenia i rozwoju współczesnych przedsiębiorstw oraz ich zewnętrznych i wewnętrznych uwarunkowań rozwoju,
wskazaniu roli i ocenie zasobów przedsiębiorstwa w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji w warunkach gospodarki wiedzy,
analizie wybranych rodzajów współdziałania gospodarczego przedsiębiorstw w ramach sieci,
prezentacji nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania w przedsiębiorstwie ().
Niniejsze opracowanie stanowi próbę zsyntetyzowania wiedzy na temat uwarunkowań funkcjonowania obecnych i przyszłych przedsiębiorstw, adekwatnych działań adaptacyjnych i przyjętych form działania organizacji.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź