Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Projektowanie strategii marki

Okładka książki Projektowanie strategii marki

Szczegóły:

Wydawca: Słowa i Myśli
ISBN: 978-83-63566-96-8
EAN: 9788363566968
oprawa: miękka
wydanie: 2
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 346
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
33,37 zł
Cena detaliczna: 
57,00 zł
41% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,37
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki. Ta książka to kompendium wiedzy, doświadczeń i punktów widzenia wielu strategów i marketerów, co pomaga zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź