Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Na prezent
Skarpetki
LEGO
Promocje

Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początku

Okładka książki Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początku

Szczegóły:

Autor: Tony Gaddis

Wydawca: Helion
ISBN: 9788328340671
EAN: 9788328340671
oprawa: oprawa: twarda
format: 16,4x23,9 cm
liczba stron: 631
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
58,57 zł
Cena detaliczna: 
99,00 zł
41% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,27
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Niejeden programista rozpoczyna swoją przygodę z tworzeniem kodu od zapoznania się z wybranym językiem programowania. Później pisze mniej lub bardziej rozbudowane programy, być może za pomocą któregoś frameworku. W ten sposób można pracować w przypadku prostych aplikacji, jednak nauczenie się, jak projektować trochę bardziej złożone oprogramowanie, wymaga nieco innego podejścia. Konieczne jest zrozumienie sposobu działania komputera, przetwarzania danych, a także poznanie różnych podejść do projektowania aplikacji. Dopiero po ugruntowaniu sobie takiej wiedzy można zacząć tworzyć kod prawdziwie skalowalny, efektywny i łatwy w utrzymaniu.
Ten doskonale napisany podręcznik jest przeznaczony dla tych, którzy nie mają jeszcze praktycznego doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu oprogramowania. Niezbędna wiedza jest tu przekazywana za pomocą łatwego do zrozumienia pseudokodu czy schematów blokowych. Omówiono takie zagadnienia jak typy danych, zmienne, operacje wejścia - wyjścia, struktury sterujące, moduły, funkcje, tablice i pliki, jak również programowanie obiektowe, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika i programów sterowanych zdarzeniami. W każdym rozdziale znalazło się wiele przykładowych projektów programów, ułatwiających utrwalenie zdobytej wiedzy.
Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce:
Zwięzłe podstawy działania komputera i przetwarzania danych
Moduły, funkcje, struktury warunkowe i cykliczne
Algorytmy sortowania
Wywołania rekurencyjne i przetwarzanie tekstu
Programowanie zorientowane obiektowo i wykorzystanie języka UML
Tworzenie GUI za pomocą edytorów takich jak Visual Studio czy NetBeans
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź