Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Projektowanie komunikacji vol. 2

Okładka książki Projektowanie komunikacji vol. 2

Szczegóły:

Wydawca: Libron
ISBN: 9788366445086
EAN: 9788366445086
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 230x140x18 mm
język: polski
liczba stron: 328
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
26,06 zł
Cena detaliczna: 
44,10 zł
41% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,88
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

„Projektowanie komunikacji vol. 2” to kolejny tom z serii Projektowanie komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wewnątrz – między innymi – o zmianach w designie oraz roli projektanta i projektowania, o tym, jak projektować materiały edukacyjne, o reklamie społecznej w kontekście profilaktyki raka piersi, o tym, jak projektować komunikację o polityce, ponadto analiza dziejów i zawartości pisma „A-tak. Anarchistyczna Gazeta Uliczna”, a także o tym, czy kamienie mówią i czy są tekstem, który można czytać.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź