Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Program ter.-eduk. dla dzieci zagrożonych autyzmem

Okładka książki Program ter.-eduk. dla dzieci zagrożonych autyzmem

Szczegóły:

Wydawca: Arson
ISBN: 9788361022466
EAN: 9788361022466
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 17,6x25 cm
liczba stron: 40
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
39,96 zł
Cena detaliczna: 
42,00 zł
5% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,96

Opis

Przedstawiony program jest próbą określenia kierunku terapeutycznego i edukacyjnego w przypadku pracy z dzieckiem zagrożonym autyzmem i autystycznym we wczesnym okresie jego rozwoju.
Doświadczenie autorki w pracy z tymi dziećmi ukazuje, że jest to możliwe, choć niekoniecznie proste.
Z jednej strony dzieci z tym zaburzeniem są nieprzewidywalne, z drugiej jednak powinny mieć możliwość rozwijania umiejętności zgodnie z programem wyznaczonym przez naturę. Wiedza na temat rozwoju dziecka daje możliwość precyzyjnego konstruowania programu terapeutycznego dla dzieci
autystycznych. Wiemy, iż osiągniecie kolejnych kamieni milowych w rozwoju, warunkuje dalszy proces terapeutyczny i edukacyjny.
Każda pojawiająca się umiejętność jest bazą dla następnego etapu. Metoda krakowska, która jest podstawą tego opracowania, pozwala zaplanować pracę krok po kroku, zgodnie z etapami rozwoju dziecka oraz daje możliwość stosowania szerokiego wachlarza technik terapeutycznych i edukacyjnych.
Program Terapeutyczno-Edukacyjny dla Dzieci Zagrożonych Autyzmem i Autystycznych
przedstawia propozycję pracy w ramach:
wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
edukacji
terapii
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź