Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Na prezent
Skarpetki
LEGO
Promocje

Prognozuj – kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

Okładka książki Prognozuj – kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

Szczegóły:

Autor: Siegel Eric

Wydawca: MT Biznes
ISBN: 9788380872585
EAN: 9788380872585
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Tłumaczenie: Pawłowski Konrad
tytuloryg: Predictive Analytics: The Power to Predict Who Will Click, Buy, Lie, or Die
wydanie: 1
format: 15.8x23.3cm
język: polski
liczba stron: 398
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
42,85 zł
Cena detaliczna: 
54,90 zł
22% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,74

Opis

PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas. Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje. Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory. *** Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży. *** „Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych”. Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com „Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata”. Marianna Dizik, statystyk, Google „Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian”. John Francis, starszy analityk danych, Nike Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę”. Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing „Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam”. Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź