Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer

Okładka książki Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer

Szczegóły:

ISBN: 978-83-950540-0-6
EAN: 9788395054006
oprawa: Miękka
podtytuł: Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer
wydanie: 1
format: 16.3x24.0cm
język: polski
liczba stron: 312
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
59,94 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
33% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,59
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Jest to podręcznik szkoleniowy dedykowany wykładowcom, trenerom i nauczycielom prowadzącym szkolenia w powyższym obszarze. Zawiera teorię oraz praktyczne przykłady, ćwiczenia, testy i źródła prawne. Bogata literatura przedmiotu, liczne fotografie i ilustracje uatrakcyjniają podręcznik. 63 źródła bibliograficzne oraz 34 internetowe. Przypisy dolne oraz 4 recenzje wydawnicze (w tym 3 profesorów). 14 konsultantów merytorycznych wymienionych z imienia i nazwiska (teoretycy i praktycy przedmiotu - większość to właściciele instytucji szkoleniowych). Fragmenty z recenzji wydawniczych książki pt. „Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer” wydanej w 2020 roku przez Knowledge Innovation Center sp. z o.o. w Zamościu. „Na szczególną uwagę w recenzowanej publikacji zasługuje fakt, iż Autorzy doskonale połączyli teorię z praktyką zarządzania oraz profesjonalną obsługą klienta. Bogata literatura przedmiotu oraz jej wnikliwa analiza w konfrontacji z wypowiedziami licznych ekspertów oddają wyjątkowy charakter podręcznika, który dedykowany jest przedsiębiorcom, handlowcom oraz wykładowcom i instytucjom szkoleniowym. Świetny materiał dydaktyczny, bogato dopełniony licznymi ćwiczeniami, testami, przykładami i argumentami. Najnowsze uwarunkowania prawne stanowią o adekwatności treści, na tle obowiązujących ram i standardów. Z całą pewnością jest to ambitne dzieło, po które warto sięgnąć, doskonaląc sztukę zarządzania, sprzedaży oraz edukacji.” prof. dr hab. Paweł Czarnecki, MBA, DBA, Dr h.c. “Całość recenzowanej publikacji sprawia wrażenie, iż mamy do czynienia z doskonale przygotowanym podręcznikiem szkoleniowym, który może stać się przydatnym narzędziem dla kadry dydaktycznej szkolącej pracowników z branży handlowej. Warto podkreślić widoczny profesjonalizm autorów, którzy znają się na tytułowych zagadnieniach nie tylko od strony teoretycznej. Duże doświadczenie zawodowe daje im znaczną przewagę nad teoretykami rynku, pozwalając tworzyć materiały szkoleniowe uwzględniające własne doświadczenia, a przez to bezcenne dla każdego zainteresowanego przedmiotową tematyką. Reasumując, stwierdzić należy, iż recenzowana publikacja jest udaną próbą opracowania niezwykle ważnego z punktu widzenia współczesnego życia gospodarczego zagadnienia. Handel jest, był i pozostanie bowiem filarem światowej gospodarki, czego najlepszym przykładem są nasze doświadczenia w dobie pandemii.” dr hab. Waldemar Bednaruk, prof. KUL „Godny polecenia, doskonale redagowany podręcznik szkoleniowy, który dedykowany jest wykładowcom i uczestnikom szkoleń w obszarze sprzedaży, wraz z praktyczną obsługą kas fiskalnych oraz urządzeń peryferyjnych. Autorzy odnoszą swe rozważania do przykładów znanych polskich i światowych marek oraz biznesowych refleksji ich założycieli. Na uznanie zasługuje koncentracja na etycznym wymiarze zarządzania oraz sprzedaży. Wyjątkowo skrupulatna analiza literatury przedmiotu oddaje charakterystyczny przekaz, który profesjonalnie konfrontowano z praktycznym wymiarem pracy menedżerów i handlowców wszystkich szczebli struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa. Autorzy dzielą się osobistymi doświadczeniami, które są prawdziwie imponujące. Na kanwie tej wiedzy, opracowano i przywołano wiele technik oraz metod obsługi klienta. Interesujące testy osobowości oraz proponowane ćwiczenia, w znacznej mierze ubogacają i wyróżniają tę publikację. Skrupulatne omówienie praw i obowiązków podatnika oraz kasjera, oparte o najnowsze uwarunkowania prawne, które umieszczono w załączeniu, potwierdza niezwykle praktyczny wymiar niniejszego podręcznika. Jest to zatem wyjątkowe kompendium wiedzy, ze wszech miar godne polecenia wszystkim ambitnym „inżynierom sprzedaży”.” dr Janusz Pikulski, prof. WSE
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź