Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Prawo mediów

Okładka książki Prawo mediów

Szczegóły:

Wydawca: Wolters Kluwer
ISBN: 978-83-8187-843-2
EAN: 9788381878432
oprawa: miękka
wydanie: 1
format: 240x170mm
język: polski
liczba stron: 360
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
62,37 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,21
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich.
Omówiono m.in.:
-zasadę wolności słowa;
-instytucję sprostowania prasowego;
-regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie;
-reklamę w mediach;
-ochronę dóbr osobistych w działalności mediów;
-zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach.
Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź