Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Prawo mediów

Okładka książki Prawo mediów

Szczegóły:

Wydawca: C.H. Beck
ISBN: 9788382355239
EAN: 9788382355239
oprawa: miękka
wydanie: 1
format: 205x145mm
język: polski
liczba stron: 218
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
51,71 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
25% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,43

Opis

Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych
mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu.
W podręczniku omówiono:
zasadę wolności wypowiedzi,
regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w
tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie,
przekaz medialny w mediach,
ochronę dóbr osobistych w działalności mediów oraz
odpowiedzialności za treści medialne.
Poruszono także takie zagadnienia jak ochrona dzieci przed szkodliwymi dla
nich treściami dostępnymi w mediach czy nowe zjawiska związane z mediami:
trolling, postprawdę, fake news,
deepfakes.
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk, a otoczenie
technologiczne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Wymaga to przyjrzenia się
tym procesom. W interesie każdego państwa i każdego obywatela leży dysponowanie
skutecznym potencjałem bezpieczeństwa, zapewniającym gotowość i zdolność do
zapobiegania zagrożeniom występującym w przestrzeni informacyjnej.
Mamy nadzieję, że zawarte w poszczególnych rozdziałach rozważania przyczynią
się także do szerszej dyskusji na temat istotnych, a budzących kontrowersje
zagadnień prawa mediów.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź