Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Okładka książki Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Szczegóły:

Wydawca: Wolters Kluwer
ISBN: 978-83-8246-453-5
EAN: 9788382464535
oprawa: twarda
wydanie: 1
format: A5
język: polski
Seria: MONOGRAFIE
liczba stron: 600
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
90,75 zł
Cena detaliczna: 
129,00 zł
30% rabatu
WYSYŁKA: 72h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 90,24

Opis

Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. 

Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.

 W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:

o pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;

o cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;

o obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,

a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.

 Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź