Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II

Okładka książki Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II

Szczegóły:

Autor: Jon Yablonski

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-289-1339-4
EAN: 9788328913394
oprawa: miękka
podtytuł: Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
Tłumaczenie: Anna Mizerska, Maksymilian Gutowski
tytuloryg: Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services, 2nd Edition
wydanie: 2
format: 208x140mm
język: polski
liczba stron: 144
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
32,04 zł
Cena detaliczna: 
57,00 zł
44% rabatu
WYSYŁKA: 24h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,34

Opis

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II Dobry projektant UX musi umiejętnie godzić wymagania techniczne i użytkowe ze schematem ludzkiego sposobu postrzegania świata. Psychologia behawioralna potrafi szczegółowo opisać prawidła rządzące zachowaniem ludzi i stanowi źródło wiedzy, która jest niezwykle ważna dla projektanta interfejsu. Nawet najbardziej atrakcyjny projekt okaże się nieudany, jeśli będzie zmuszał użytkowników do dostosowania się do niego, zamiast podążać za ich naturalną percepcją. To najważniejsza, niezwiązana ściśle z projektowaniem umiejętność, jaką powinien posiadać projektant. Ta książka to drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie przewodnika po kluczowych pojęciach psychologicznych w tworzeniu produktów i wrażeń, które mają bardziej intuicyjny i ukierunkowany na człowieka charakter. Szczegółowo przeanalizowano znane aplikacje i wrażenia użytkowników, aby pokazać, jak projektanci UX powinni kreować produkty dostosowane do sposobu, w jaki użytkownicy postrzegają i przetwarzają interfejsy cyfrowe. Poza prawami i zasadami opisanymi w psychologii dokładnie przedstawiono, jak ich zastosowanie przyczyni się do wyższej przydatności zaprojektowanego produktu. Najciekawsze zagadnienia: w jaki sposób atrakcyjność wizualna projektu wywołuje pozytywne reakcje osiągnięcia psychologii, które powinni znać projektanci, i ich związek z heurystyką UX modele predykcyjne, takie jak prawa Fittsa, Jakoba i Hicka etyczne aspekty korzystania z psychologii w projektowaniu Oto doskonałe źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zawodowców! Możesz zgłębić i zrozumieć UX, zamiast jedynie naśladować istniejące wzorce! Chris Desjardins, prezes firmy Tungsten

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź