Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Praktyka brandingu

Okładka książki Praktyka brandingu

Szczegóły:

Wydawca: Słowa i Myśli
ISBN: 978-83-63566-35-7
EAN: 9788363566357
oprawa: miękka
wydanie: 1
format: 250x180x15mm
język: polski
liczba stron: 288
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
37,74 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
36% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,74
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Książka opiera się na mocnych fundamentach. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie lub niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło ponad 20 lat a prawa te są nadal uznawane za fundamentalne. Czy tak samo działają na rynku polskim? Czy ich stosowanie zapewnia sukces, a brak oznacza u nas rynkową porażkę? Czy stosować je tak, jak robią to Amerykanie, a może jednak potrzeba ich modyfikacji? W Praktyce brandingu Maciej Tesławski wraz z wspólnikami tego przełomowego działa, dokonał ich wnikliwej interpretacji.Czytając czułem się jak w ogniu dyskusji, w której padają śmiałe, momentami przewrotne lub obrazoburcze tezy, dyskutanci prześcigają się w prezentowaniu własnych opinii i doświadczeń, i trzeba się mocno starać aby dojść do głosu. () każdemu, kto ma swoje zdanie na temat, jak skutecznie uprawiać marketing lekturę gorąco polecam.Krzysztof JakubiakCzłonek Stowarzyszenia IPR i Akademiii Ekspertów PRoto. Ponad 20-letnie doświadczenie w branży PR
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź