Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Pracownik call center EKONOMIK

Okładka książki Pracownik call center EKONOMIK

Szczegóły:

Wydawca: EKONOMIK
ISBN: 9788377350065
EAN: 9788377350065
oprawa: oprawa broszurowa
format: B5
język: polski
Seria: ZAWODOWCY
liczba stron: 76
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
16,90 zł
Cena detaliczna: 
18,90 zł
11% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,86

Opis

Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze). Książka składa się z trzech rozdziałów: 1. Na czym polega praca w call center. 2. Jak znaleźć pracę w call center. 3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy. Z książki można dowiedzieć się: - co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje; - na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera; - jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach; - czego będzie wymagał pracodawca.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź