Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje
NOWOŚĆ

Praca z uczniem mającym trudności z matematyką SP VII–VIII. Poradnik metodyczny diagnozy karty ćwiczeń

Okładka książki Praca z uczniem mającym trudności z matematyką SP VII–VIII. Poradnik metodyczny diagnozy karty ćwiczeń

Szczegóły:

Wydawca: Nowik
ISBN: 978-83-65587-85-5
EAN: 9788365587855
oprawa: Miękka
podtytuł: SP VII-VIII. Poradnik metodyczny, diagnozy, karty ćwiczeń
wydanie: 1
format: 290x205x5mm
język: polski
liczba stron: 100
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
19,40 zł
Cena detaliczna: 
30,00 zł
35% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,40

Książka zawiera materiały do pracy z uczniami mającymi problemy z uczeniem się matematyki na poziomie klas VIIVIII szkoły podstawowej. Zadania są opracowane z myślą o takich właśnie uczniach, ale jest także wielu uczniów, którzy nawet jak nie posiadają żadnej opinii lub orzeczenia mają nie mniejsze trudności z rozwiązywaniem zadań matematycznych. Dla każdej z klas opracowano różne formy sprawdzania umiejętności.

W książce znajdują się:

Sprawdziany wstępne w klasach VIIVIII

Sprawdziany badania wyników po okresie I semestru w każdej klasie

Kartkówki kontrolne do każdej klasy

Karty analizy sprawdzianów wstępnych i badania wyników po I semestrze oraz kartkówek

Karty ćwiczeń oznaczone np. K1, K2 itp.

Odpowiedzi do sprawdzianów i kartkówek

Matematyka, jest przedmiotem szczególnym (obok języka obcego i polskiego), gdzie praca wyrównawcza jest bardzo wskazana. Na poziomie klasy siódmej i ósmej szkoły podstawowej tylko niewielu rodziców może skutecznie i dobrze pomóc swojemu dziecku w rozwiązywaniu zadań z matematyki. Dlatego właściwe zorganizowanie pomocy w szkole jest potrzebne, wręcz konieczne. Nauczyciel matematyki musi starannie dobierać formy i metody pracy z uczniami, w porę wykrywać tych uczniów, którzy wymagają pomocy i z nimi pracować. Zadaniem nauczyciela jest przede wszystkim przełamanie lęku przed matematyką, który paraliżuje działanie, i spowodowanie, by i ci najsłabsi uczniowie uwierzyli, że jednak coś mogą i potrafią. W związku z tym należy bardzo starannie przemyśleć i zaplanować swoją pracę z uczniem najsłabszym.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź