Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Na prezent
Skarpetki
LEGO
Promocje

Podstawy architektury oprogramowania...

Okładka książki Podstawy architektury oprogramowania...

Szczegóły:

Autor: Mark Richards

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-7027-2
EAN: 9788328370272
oprawa: miękka
wydanie: 1
format: 237x168mm
język: polski
liczba stron: 360
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
43,58 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
45% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,42

Opis

Rola architekta oprogramowania się zmienia. Dziś jest on odpowiedzialny za wiele spraw, zarówno technicznych, jak i tych wynikających ze specyfiki organizacji, której ma służyć aplikacja. Co więcej, rola architekta nie kończy się na podjęciu decyzji projektowych na początku pracy. Nowoczesne style architektoniczne, takie jak mikrousługi, umożliwiają przyrostowe wprowadzanie zmian, co jednak wymusza ciągłe wypracowywanie kompromisów z innymi kwestiami. Obszar architektury wciąż się zmienia i wymaga podejmowania decyzji. Mało tego, architekt musi bezustannie analizować i aktualizować podstawy, które bierze pod uwagę przy tych decyzjach. Ważne są kontekst, perspektywy i wciąż zmieniający się ekosystem dostępnych technologii. Oto kompleksowy przewodnik po nowych aspektach architektury oprogramowania. Skorzysta z niego zarówno praktykujący architekt, chcący odświeżyć swoje podejście do tego zagadnienia, jak i programista aspirujący do roli architekta. W książce zaprezentowano szereg zagadnień, które mimo zmieniających się uwarunkowań pozostają podstawami, takich jak parametry architektury, wzorce architektoniczne, określanie składników, tworzenie diagramów, prezentowanie architektury, architektura ewolucyjna i wiele innych. Dokładnie wyjaśniono te zasady, które mogą być zastosowane do wszystkich zestawów rozwiązań technologicznych. Przedstawiono niezwykle ważną kwestię analizy kompromisów, która pozwala na obiektywną ocenę rozwiązań technologicznych. Duży nacisk położono na konieczność uwzględniania wszystkich innowacji ostatniej dekady. Najciekawsze zagadnienia: wzorce architektoniczne etapy pracy przy projektowaniu nowoczesnej architektury umiejętności miękkie pomocne w pracy architekta nowe praktyki w projektowaniu architektury oprogramowania architektura oprogramowania jako dziedzina inżynierii W architekturze chodzi o ważne rzeczy (czymkolwiek to jest). Ralph Johnson O autorach Mark Richards jest doświadczonym architektem oprogramowania. Zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem mikrousług oraz innych systemów o architekturze rozproszonej. Założył tematyczny serwis dla programistów — Developer to Architect. Neal Ford jest architektem aplikacji w ThoughtWorks, międzynarodowej firmie konsultingowej z branży IT. Jest autorem programów komputerowych, artykułów i książek z dziedziny informatyki. Udziela konsultacji w zakresie projektowania i budowania dużych aplikacji korporacyjnych, a także prowadzi internetowe wykłady dla wojska i wielu firm z całego świata, wpisanych na listę „Fortune 500”.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź