Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw...

Okładka książki Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw...

Szczegóły:

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788381022538
EAN: 9788381022309
oprawa: oprawa: laminowana
podtytuł: jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych
wydanie: 1
format: 16,5x23,5 cm
język: polski
liczba stron: 296
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
45,41 zł
Cena detaliczna: 
65,00 zł
30% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,41
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Celem publikacji jest opracowanie referencyjnej metodyki benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim. W książce przedstawiono wyniki pogłębionych i wieloaspektowych badań literaturowych oraz pracy koncepcyjnej. Dokonano uporządkowania zagadnień, nierzadko podejmując polemikę z innymi badaczami i proponując własne rozwiązania w zakresie definiowania pojęć i klasyfikacji. Efektem poczynionych wysiłków badawczych są implikacje dla teorii zarządzania i praktyki menedżerskiej w przedsiębiorstwach klastrowych.
Zaproponowane rozwiązania metodyczne w zakresie budowania partnerstwa benchmarkingowego mogą zostać wykorzystane w praktyce gospodarczej przez przedsiębiorstwa klastrowe w celu:
- uświadomienia sobie możliwości realizacji tej formy partnerstwa w klastrze,
- intensyfikacji benchmarkingu wewnątrzklastrowego,
- skorygowania aktualnego schematu postępowania w procesie benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim.
Książka jest adresowana do:
- kadry kierowniczej i pozostałych pracowników przedsiębiorstw klastrowych bezpośrednio zaangażowanych w inicjatywy klastrowe (wspólne projekty i przedsięwzięcia),
- koordynatorów klastrów,
- specjalistów ds. benchmarkingu,
- kadry naukowej specjalizującej się w problematyce zarządzania relacjami międzyorganizacyjnymi, klastrów lub benchmarkingu,
- studentów kierunków ekonomicznych (dyscypliny: nauki o zarządzaniu i jakości oraz ekonomia i finanse),
- słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź