Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Na prezent
Skarpetki
LEGO
Promocje

Page economics marketing in the post-advertising..

Okładka książki Page economics marketing in the post-advertising..

Szczegóły:

Wydawca: Vivat
ISBN: 9789669820365
EAN: 9789669820365
oprawa: oprawa: twarda
format: 153x211 mm
liczba stron: 240
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
23,74 zł
Cena detaliczna: 
37,00 zł
36% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,63
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Storynomics..." is the foundation for building a profitable marketing strategy that will work for effective interaction between the brand and the customer. Based on the world-famous workshop created by the legendary master of storytelling Robert McKee, this unique book adapts the art of storytelling for the benefit of marketers, entrepreneurs and business corporations, McKee, one of the developers of marketing strategies for leading B2B and B2C brands such as Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM and Siemens, demonstrates an original concept that goes far beyond traditional models and teaches how to "hook" customers through story-oriented and motivational advertising. The authors explain what exactly makes a story compelling and teach how to apply storytelling techniques in business."

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź