Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Oszczędne innowacje we współczesnym...

Okładka książki Oszczędne innowacje we współczesnym...

Szczegóły:

ISBN: 9788379724321
EAN: 9788379724321
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 240x170x16 mm
liczba stron: 208
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
31,70 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
30% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,48
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Innowacje są niezmiennie istotne w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. Wyzwania zrównoważonego rozwoju, integrujące kwestie ekonomiczne, społeczne i ochrony środowiska, a także konieczność szybkiej reakcji na gwałtowane zmiany gospodarcze (jak np. globalny kryzys wywołany pandemią koronawirusa) - zmuszają do poszukiwania takich form innowacji, które będą mogły sprostać różnorodnym aspektom rzeczywistości gospodarczej.
Celem niniejszej monografii jest próba teoretycznej i empirycznej refleksji nad złożoną problematyką oszczędnych innowacji w kontekście wyzwań wynikających z zarządzania współczesną organizacją. Przedmiotem pracy jest także przedstawienie koncepcji, metod, strategii i modeli występujących w zarządzaniu oszczędnymi innowacjami w organizacji. W pracy oparto się na literaturze polsko- i obcojęzycznej, artykułach, raportach oraz źródłach internetowych. Uwzględniono również aspekty praktyczne, odnosząc się do rozwiązań i definicji stworzonych przez uznane instytucje i organizacje. Metodami, które wykorzystano, są m.in. wnioskowanie indukcyjno-dedukcyjne i ogólnie znane metody oceny jakościowej, m.in. rozbiór strukturalny czy też metoda porównań.
Autorzy wyrażają nadzieję, że niniejsza monografia wypełni lukę w literaturze naukowej z zarządzania na temat oszczędnych innowacji i będzie stanowić cenne źródło wiedzy zarówno dla teoretyków, jak i praktyków zarządzania, stając się swojego rodzaju przewodnikiem w poszukiwaniu nowych możliwości rozwoju i skuteczniejszych form konkurowania. Przedstawione w opracowaniu autorskie definicje, charakterystyki, porównania, analizy i oceny pozwolą na zrozumienie i szerszą implementację tej koncepcji na krajowym i międzynarodowym rynku, co w konsekwencji doprowadzi do zrównoważenia interesów producentów i konsumentów, dla których dbałość o środowisko naturalne nie jest obojętna.
- ze wstępu
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź