Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Opowieści w marketingu

Okładka książki Opowieści w marketingu

Szczegóły:

Autor: Jacek Szlak

Wydawca: Słowa i Myśli
ISBN: 978-83-63566-48-7
EAN: 9788363566487
oprawa: miękka
wydanie: 1
format: 250x180x20mm
język: polski
liczba stron: 206
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
23,66 zł
Cena detaliczna: 
37,00 zł
36% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,66
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe?
""Opowieści w marketingu to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.
Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszelkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy.
Po przeczytaniu Opowieści w marketingu dowiesz się:
- jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing,
- jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści,
- czy reklama natywna ma sens,
- czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów,
- dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapędzić markę w kozi róg.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź