Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Odwracanie marki

Okładka książki Odwracanie marki

Szczegóły:

Wydawca: Studio Emka
ISBN: 978-83-65068-20-0
EAN: 9788365068200
oprawa: Miękka
podtytuł: Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Tłumaczenie: Krzysztof Mazurek
tytuloryg: The Brand Flip. Why customers Now Run Companies - And How to Profit From It
wydanie: 1
format: 135x204 mm
język: polski
liczba stron: 146
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
21,54 zł
Cena detaliczna: 
34,90 zł
38% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,54
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd. Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź