Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Okładka książki Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Szczegóły:

ISBN: 9788326955884
EAN: 9788326955884
oprawa: Miękka
wydanie: 2
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 92
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
48,93 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,93
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź