Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Obrona przed wpływem telewizji

Okładka książki Obrona przed wpływem telewizji

Szczegóły:

ISBN: 9788373063556
EAN: 9788373063556
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 224
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
27,59 zł
Cena detaliczna: 
40,90 zł
33% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,39
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Tytuł książki może sugerować, iż autor chciał dowieść, że telewizja negatywnie wpływa na odbiorcę; że trzeba się przed jej wpływem bronić. W istocie kierował się on motywacją ściśle poznawczą i dokonał obiektywnej naukowej analizy badanego problemu. Dał przy tym liczne przykłady pozytywnego oddziaływania telewizji.  Psychologowie znajdą w pracy systematyzację zagadnień związanych z wpływem telewizji na widza i wskazówki, jak można unikać jego niepożądanych skutków. Sformułowane wnioski mają postać hipotez wymagających weryfikacji w badaniach eksperymentalnych. Pedagogów i medioznawców publikacja może zainspirować do opracowywania nowych metod kształtowania w telewidzach umiejętności krytycznego korzystania z najsilniej oddziałującego medium. Dziennikarze i twórcy programów telewizyjnych mają okazję, by poznać formy oddziaływania telewizji, z których istnienia być może dotychczas nie zdawali sobie sprawy. W końcu każdy telewidz może zweryfikować własne przekonanie o rzeczywistym wpływie telewizji i dowiedzieć się, jakie są sposoby obrony przed medialną manipulacją.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź