W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19.
Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak - w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej - zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy.
Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.:
- jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości;
- jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym;
- w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników;
- jak kierować ,,wirtualnymi"" zespołami;
- jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników.
Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.
Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swojej praktyce zawodowej specjalizują się w różnorodnych aspektach ZZL.
Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, menedżerów oraz pracowników działów personalnych oraz kadrowo-płacowych. Będzie pomocna również studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem oraz słuchaczom MBA.