Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Na prezent
Skarpetki
LEGO
Promocje

Nieograniczony sukces w sprzedaży

Okładka książki Nieograniczony sukces w sprzedaży

Szczegóły:

Autor: Brian Tracy

Wydawca: MT Biznes
ISBN: 978-83-7746-754-1
EAN: 9788377467541
oprawa: miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach
Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk
tytuloryg: Unlimited Sales Success: 12 Simple Steps for Selling More Than You Ever Thought Possible
wydanie: 1
format: 233x158x15mm
język: polski
liczba stron: 264
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
33,79 zł
Cena detaliczna: 
44,90 zł
25% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,65
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci... wybór wymówek jest szeroki.Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży!Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia ""od pucybuta do milionera"" motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa.Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi:- siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta,- ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania,- jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną,- jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi,- praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż,- skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów,- co mówić, gdy klient narzeka na cenę,- dlaczego ""pomyślę o tym"" oznacza w języku klienta ""żegnam"" - i jak unikać tych słów,- 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji,- jak uzyskać powtórne zakupy w naszym ""społeczeństwie rekomendacji"",- prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu,- strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności,- jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści,- i dużo, dużo więcej!Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki w działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie Brian Tracy - to wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne idee i techniki.Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego dołu, nie dysponowali ani umiejętnościami, ani poczuciem bezpieczeństwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś ""sztuczki"" czy ""sekretne metody"", ale dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności, które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt.BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży - przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.MICHAEL TRACY jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa), która w maju 2012 roku została zakupiona przez spółkę akcyjną Barclays. Wcześniej założył internetową firmę marketingową i kierował grupami sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź