Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

New Money How Payment Became Social Media

Okładka książki New Money How Payment Became Social Media

Szczegóły:

Autor: Swartz Lana

ISBN: 9780300233223
EAN: 9780300233223
oprawa: Twarda z obwolutą
format: 14.5x22.4cm
język: angielski
liczba stron: 259
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
99,59 zł
Cena detaliczna: 
100,00 zł
0% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,19
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

A new vision of money as a communication technology that creates and sustains invisible—often exclusive—communities One of the basic structures of everyday life, money is at its core a communication media. Payment systems—cash, card, app, or Bitcoin—are informational and symbolic tools that integrate us into, or exclude us from, the society that surrounds us. Examining the social politics of financial technologies, Lana Swartz reveals what’s at stake when we pay. This accessible and insightful analysis comes at a moment of disruption: from “fin-tech” startups to cryptocurrencies, a variety of technologies are poised to unseat traditional financial infrastructures. Swartz explains these changes, traces their longer histories, and demonstrates their consequences. She shows just how important these invisible systems are. Getting paid and paying determines whether or not you can put food on the table. The data that payment produces is uniquely revelatory—and newly valuable. New forms of money create new forms of identity, new forms of community, and new forms of power.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź