Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Neuromarketing

Okładka książki Neuromarketing

Szczegóły:

Autor: Dooley Roger

Wydawca: PWN
ISBN: 9788301183608
EAN: 9788301183608
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Tłumaczenie: AGNIESZKA ŚMIECHOWSKA
wydanie: 1
format: 15.0x23.5cm
język: polski
liczba stron: 320
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
40,96 zł
Cena detaliczna: 
64,00 zł
36% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,28
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź