Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Nauczanie języka polskiego jako obcego w grupach..

Okładka książki Nauczanie języka polskiego jako obcego w grupach..

Szczegóły:

ISBN: 9788381380539
EAN: 9788381380539
oprawa: oprawa: broszurowa
język: polski
liczba stron: 372
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
23,84 zł
Cena detaliczna: 
30,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,68
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Pomysł napisania poradnika wynika z długoletniego doświadczenia zawodowego redaktorek, które doskonale orientują się zarówno w samym procesie glottodydaktycznym, jak i znają braki literatury glottodydaktycznej. Autorzy poszczególnych części monografii, czynni dydaktycy, dzielą się wiedzą i doświadczeniami, podsuwają pomysły metod, technik i form pracy, wskazują dodatkową literaturę pomagającą lepiej zgłębić omawiane zagadnienia. (…) ze względu na zawartość merytoryczną, walory kompozycyjne i redakcyjne, a także znaczenie w praktyce glottodydaktycznej uważam tę monografię za jedno z bardziej wartościowych opracowań glottodydaktycznych, które w ostatnim czasie pojawiły się na polskim rynku wydawniczym. Co więcej, powinno stać się niezbędnym elementem biblioteczki pomocy glottodydaktycznych dla osób przygotowujących się do zawodu i początkujących lektorów. Nauczyciele z doświadczeniem także znajdą tutaj interesujące i pożyteczne treści. Z monografią winni się zapoznać również potencjalni autorzy pomocy dydaktycznych. Z recenzji dr hab. Małgorzaty Gębki-Wolak Za główną, chociaż nie jedyną zaletę tej pracy należy uznać opis wnikliwych badań i rozpoznawania adresatów ukierunkowanego procesu nauczania języka obcego. Jest to analiza wielopłaszczyznowa – zarówno antropologiczna, kulturowa, biologiczna, środowiskowa, jak i psychologiczna czy religioznawcza. (…) Autorzy po wielokroć wskazują na istotę dwubiegunowości w praktyce glottodydaktycznej. Po pierwsze, na mentalne, kulturowe czy językowe podobieństwa uczących się i nauczających – po drugie, na inwentarze różnic, jakie zawsze zachodzą na pograniczu językowych światów i zbiorowych wyobrażeń. Dzięki temu możliwa jest nie tylko przemyślana strategia nauczania, lecz również świadomy proces uczenia się i poznawania. Z recenzji dra hab. Piotra Garncarka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź